søndag 2. juni 2013

Guttekort!

Hei!

Da har jeg laget et nytt kort til sønnen til ei venninne av meg. Kortet ble sendt oppover til Trondheim med en liten gave.

Jeg er ikke så flink å tenke tøff og kul og lage ting til gutter. Følte jeg virkelig fikk utfordret meg litt her. Men jeg fant også et kjempefint stempel som jeg syntes passet bra til en 3 åring :)

Stempelet er fra Magnolia, og det har jeg fått stemplet opp fra ei venninne når vi var på scrappetreff.

Ellers, så går dagene og ukene fremover. Ny time til jordmor nå på torsdag. Tenk at man allerede er i uke 33. Ukene bare flyr! Magen blir bare større og samme med lille gull. Sparker og sparker...og han har lagt til seg en vane om å holde mammaen sin oppe om natten...

Tidligere i uken var jeg på seminar tur med jobben til Berlin. Det var koselig å være sosial og gjøre noe sammen med kollegene mine før jeg skal ut i permisjon. Seminaret varte i 2 1/2 dag og tema var etikk. Jobbet sammen i grupper og hadde små skuespill. Moro og lærerikt!

I helgen har jeg stort sett bare slappet av, bare litt vasking innimellom når kroppen går med på det, ellers avslapning med tid til litt scrapping. Samboer har vært borte på hyttetur med gutta og kommer hjem i kveld.

Men tilbake til kortet. Her kommer noen bilder:





Ha en fortsatt fin søndag!

Klem,
Siv-Anja
 
 
 
 
 
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar